Page 22 - exofilo_gr
P. 22
03. Βασικοί Δείκτες Απόδοσης
3.3 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ
2012 2011 Μεταβολή %
Επιβατική Κίνηση (εκατ)
Εγχώρια 4,5 4,9 -7,9%
Διεθνής 8,4 9,5 -11,7%
Σύνολο 12,9 14,4 -10,4%
Το ποσοστό μεταβολής υπολογίστηκε στα αρχικά στοιχεία, πριν την μετατροπή τους σε εκατ.
Εμπορευματική Κίνηση
Εγχώρια 9,2 12,9 -28,8%
Διεθνής 67,2 72,9 -7,9%
Σύνολο 76,4 85,9 -11,0%
Το ποσοστό μεταβολής υπολογίστηκε στα αρχικά στοιχεία, πριν την μετατροπή τους σε χιλ.
Κινήσεις α/φων (χιλ. από-προσγειώσεις)
Εγχώρια 71,9 79,2 -9,2%
Διεθνής 81,4 94,1 -13,5%
Σύνολο 153,3 173,3 -11,5%
Το ποσοστό μεταβολής υπολογίστηκε στα αρχικά στοιχεία, πριν την μετατροπή τους σε χιλ.
2012 2011 στόχος 2012
Διαθεσιμότητα Κρίσιμων Συστημάτων
Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών 99,85% 99,50% 99,67%≤x<99,73%
Μέση Τάση 100,00% 100,00% 99,7%±0,1%
Φωτισμός Περιοχής Κίνησης Α/φων 99,99% 100,00% 99,8%±0,1%
Γέφυρες Επιβίβασης Επιβατών 99,97% 99,48% 99,6%±0,1%
Πίνακες Πληροφοριών Πτήσεων (UFIS / FIDS) 99,99% 99,97% 99,70%
Εξοπλισμός Κοινής Χρήσης Αεροσταθμού 99,99% 100,00% 99,70%
Η διαθεσιμότητα υπολογίζεται σύμφωνα με το χρόνο που παραμένει κάποιο σύστημα εκτός
λειτουργίας.
Απόδοση Κύριων Αεροδρομιακών Υπηρεσιών
Εξυπηρέτηση από το Τηλεφωνικό Κέντρο (% επί του συνόλου των κλήσεων που 98,61% 95,68% 95,0%
απαντήθηκαν σε λιγότερο από 60'')
Λειτουργική απόδοση Τηλεφωνικού Κέντρου (κλήσεις που απαντήθηκαν / κλήσεις που έγιναν) 99,24% 98,40% -
Αποσκευές που δεν έφθασαν στον τελικό προορισμό (ανά εκατ. αποσκευών που 31 13 -
διαχειρίστηκαν)
Μέσος χρόνος αναμονής για την παραλαβή αποσκευών-εμφάνιση πρώτης 12.7 12.16 -
αποσκευής στον ιμάντα first bag (λεπτά της ώρας)
Μέσος χρόνος αναμονής για τον έλεγχο εισιτηρίων (λεπτά της ώρας) 3.7 4.0 -
Μέσος χρόνος αναμονής για τον έλεγχο ασφαλείας (λεπτά της ώρας) 2.4 2.4 -
Μέσος χρόνος ανταπόκρισης στα σχόλια επιβατών (ημέρες) 5 8 10 ημέρες
Ποσοστό εξατομίκευσης απαντητικών επιστολών (επί του συνόλου των επιστολών) 85,5% 89,3% -
Τα στατιστικά στοιχεία αφορούν στο Τηλεφωνικό Κέντρο του αεροδρομίου 210-3530000. Το ποσοστό για την εξυπηρέτηση από το Τηλεφωνικό Κέντρο δεν
περιλαμβάνει δεδομένα από τη λειτουργία του συστήματος σε κατάσταση μη-αυτοματοποίησης. Ο αριθμός των αποσκευών που δεν έφθασαν στον τελικό
προορισμό αφορούν εκείνες που δεν απεστάλησαν σωστά. Για το 2012, 5.442.014 εκατ. αποσκευές διαχειρίστηκαν. Οι υπηρεσίες παραλαβής αποσκευών
και ελέγχου εισιτηρίων παρέχονται από τους Φορείς Επίγειας Εξυπηρέτησης. Ο έλεγχος ασφαλείας επιβατών γίνεται από ιδιωτίκες εταιρείες ασφαλείας .Τα
στατιστικά στοιχεία αφορούν στην εταιρική διαδικασία διαχείρησης σχολίων του ΔΑΑ. Το 2012, 1.319 επιβάτες υπέβαλαν τα σχόλιά τους.
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ 2012
3.3 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ
2012 2011 Μεταβολή %
Επιβατική Κίνηση (εκατ)
Εγχώρια 4,5 4,9 -7,9%
Διεθνής 8,4 9,5 -11,7%
Σύνολο 12,9 14,4 -10,4%
Το ποσοστό μεταβολής υπολογίστηκε στα αρχικά στοιχεία, πριν την μετατροπή τους σε εκατ.
Εμπορευματική Κίνηση
Εγχώρια 9,2 12,9 -28,8%
Διεθνής 67,2 72,9 -7,9%
Σύνολο 76,4 85,9 -11,0%
Το ποσοστό μεταβολής υπολογίστηκε στα αρχικά στοιχεία, πριν την μετατροπή τους σε χιλ.
Κινήσεις α/φων (χιλ. από-προσγειώσεις)
Εγχώρια 71,9 79,2 -9,2%
Διεθνής 81,4 94,1 -13,5%
Σύνολο 153,3 173,3 -11,5%
Το ποσοστό μεταβολής υπολογίστηκε στα αρχικά στοιχεία, πριν την μετατροπή τους σε χιλ.
2012 2011 στόχος 2012
Διαθεσιμότητα Κρίσιμων Συστημάτων
Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών 99,85% 99,50% 99,67%≤x<99,73%
Μέση Τάση 100,00% 100,00% 99,7%±0,1%
Φωτισμός Περιοχής Κίνησης Α/φων 99,99% 100,00% 99,8%±0,1%
Γέφυρες Επιβίβασης Επιβατών 99,97% 99,48% 99,6%±0,1%
Πίνακες Πληροφοριών Πτήσεων (UFIS / FIDS) 99,99% 99,97% 99,70%
Εξοπλισμός Κοινής Χρήσης Αεροσταθμού 99,99% 100,00% 99,70%
Η διαθεσιμότητα υπολογίζεται σύμφωνα με το χρόνο που παραμένει κάποιο σύστημα εκτός
λειτουργίας.
Απόδοση Κύριων Αεροδρομιακών Υπηρεσιών
Εξυπηρέτηση από το Τηλεφωνικό Κέντρο (% επί του συνόλου των κλήσεων που 98,61% 95,68% 95,0%
απαντήθηκαν σε λιγότερο από 60'')
Λειτουργική απόδοση Τηλεφωνικού Κέντρου (κλήσεις που απαντήθηκαν / κλήσεις που έγιναν) 99,24% 98,40% -
Αποσκευές που δεν έφθασαν στον τελικό προορισμό (ανά εκατ. αποσκευών που 31 13 -
διαχειρίστηκαν)
Μέσος χρόνος αναμονής για την παραλαβή αποσκευών-εμφάνιση πρώτης 12.7 12.16 -
αποσκευής στον ιμάντα first bag (λεπτά της ώρας)
Μέσος χρόνος αναμονής για τον έλεγχο εισιτηρίων (λεπτά της ώρας) 3.7 4.0 -
Μέσος χρόνος αναμονής για τον έλεγχο ασφαλείας (λεπτά της ώρας) 2.4 2.4 -
Μέσος χρόνος ανταπόκρισης στα σχόλια επιβατών (ημέρες) 5 8 10 ημέρες
Ποσοστό εξατομίκευσης απαντητικών επιστολών (επί του συνόλου των επιστολών) 85,5% 89,3% -
Τα στατιστικά στοιχεία αφορούν στο Τηλεφωνικό Κέντρο του αεροδρομίου 210-3530000. Το ποσοστό για την εξυπηρέτηση από το Τηλεφωνικό Κέντρο δεν
περιλαμβάνει δεδομένα από τη λειτουργία του συστήματος σε κατάσταση μη-αυτοματοποίησης. Ο αριθμός των αποσκευών που δεν έφθασαν στον τελικό
προορισμό αφορούν εκείνες που δεν απεστάλησαν σωστά. Για το 2012, 5.442.014 εκατ. αποσκευές διαχειρίστηκαν. Οι υπηρεσίες παραλαβής αποσκευών
και ελέγχου εισιτηρίων παρέχονται από τους Φορείς Επίγειας Εξυπηρέτησης. Ο έλεγχος ασφαλείας επιβατών γίνεται από ιδιωτίκες εταιρείες ασφαλείας .Τα
στατιστικά στοιχεία αφορούν στην εταιρική διαδικασία διαχείρησης σχολίων του ΔΑΑ. Το 2012, 1.319 επιβάτες υπέβαλαν τα σχόλιά τους.
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ 2012